Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2006 18:25 - ***************************
Автор: tabularasa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1381 Коментари: 1 Гласове:
0



**************************************************************************************
**************************************************************************************
**************************************************************************************
**************************************************************************************
**************************************************************************************

баси  животът колко е шибан понякога изплюва ти се в лицето а аз винаги съм го обичала никога нищо лошо не съм му мислила никога вярно е понякога грабех с шепи от него и не мислех да връщам ресто все разчитам на него на късмета на живота на съдбата на какво ли не и все получавам това което искам или ми трябва понякога чак се чудя защо така става галеница на съдбата ли съм някой от горе ме обича любимка ли съм ангел хранител ли имам поне така е понякога друг път пък някой ме стреля с огнени стрели и ме убива жестоко и най-често този някой съм аз и не идвам отгоре боже не а дълбоко от скапаното си съзнание мразя разума си защо сама да се наказвам защо поне веднъж не оставя нещата така в чужди ръце пък нека му мисля после писна ми да знам какво ще се случи избирам с кого да съм кога и как да съм с него избирам и с кого да не съм обмислям кога и какво искам и как да го получа и то взима че става ебаси правя го лесно и безболезнено и далечно и необвързващо и кратко и недовършено и недостатъчно

с тоя живот пак ще се караме и дано тоя път той да ми разкаже играта

**************************************************************************************
**************************************************************************************
**************************************************************************************
**************************************************************************************
**************************************************************************************






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
17.12.2006 22:13
Е тва е истината ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tabularasa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 81263
Постинги: 37
Коментари: 91
Гласове: 579
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031